Język angielski - 30.03.(poniedziałek) i 1.04.(środa)
30.03.2020
Hello, my student!
W zeszycie lub na kartce napisz tak jak dotychczas na lekcjach w szkole: Lesson
Today is Monday.
It’s . . . . . . . ((tutaj wpisz jaka jest pogoda; do wyboru masz słownictwo– sunny, rainy, windy, cloudy). Topic: Present Continuous tense – tasks. Czas teraźniejszy ciągły (kontynuowany) – ćwiczenia.
Chcę zaproponować Ci dzisiaj obejrzenie filmiku, w którym wyjaśnione są zasady tworzenia i zastosowania czasu Present Continuous. Nie jest to dla Ciebie zupełna nowością, ponieważ omawialiśmy to zagadnienie wspólnie jeszcze w szkole. Po jego obejrzeniu przepisz poniższe zdania do zeszytu. Uzupełnij je odpowiednią formą czasownika be: am, is lub are, oraz czasownika podanego w nawiasie.
Przykład: Kate is singing (sing) now.
1. Tom and Peter . . . . . . . . . . . . . . . . . . .(watch) TV at the moment.
2. We. . . . . . . . . . . . . . . . . . .(work) in the garden now.
3. Listen. A bird. . . . . . . . . . . . . . . . . . .(sing) in this tree.
4. The boys. . . . . . . . . . . . . . . . . . (play) football now.
5. Shh, be quiet. Eva. . . . . . . . . . . . . . . . . . (learn) English at the moment.
Zrób zdjęcie wykonanego zadania i prześlij na mój adres mailowy bjachymiak84@gmail.com
Napisz proszę czy film Ci się podobał?
Zadania staraj się wykonywać systematycznie. Systematyczność też będzie miała wpływ na końcową ocenę.
Powodzenia.