WIOSNA TUŻ -TUŻ
Funkcjonowanie osobiste i społeczne
Będziesz korzystał z e-podręcznika. Jak to zrobić?
Na ekranie wybierz ikonkę głośnika i odsłuchaj tekst lub polecenia. Wykonaj je. Przejdź do kolejnego modułu klikając w kolejną białą kropkę.
Odsłuchaj wiersz. Jeżeli potrafisz czytać, przeczytaj wiersz samodzielnie- przesuwając belkę po prawej stronie. Możesz przepisać wiersz.
O jakiej porze roku opowiada treść wiersza?
Jeżeli pojawi się kolorowy sześcian na ekranie kliknij w niego, by wykonać kolejne zadania.
Zaczynamy
- Kliknij na link
https://epodreczniki.pl/wczesnoszkolna/KL1_ORE_V9_WIOSNA_1_3_22_111_p1.html?v=623
Przepisz wyrazy: MOTYL, ŁAWKA, MOSTEK, LAMPA, DRZEWO - zaznacz w nich litery A i O.
- Film edukacyjny "Wiosna - pierwsze oznaki w przyrodzie"
https://youtu.be/Wjo_Q1OYTmY
- Kliknij na link, obejrzyj film i policz owoce
https://www.youtube.com/watch?v=KgjPbXoXmfk&list=PLUchO7GuOkaC_PB3P7LEQZ7rQtXArCoNU&index=3
Zajęcia rozwijające kreatywność
Zrobiłeś zadania i obejrzałeś film. Posłuchaj piosenki o wiośnie. Spróbuj razem z rodzeństwem, rodzicami zaśpiewać piosenkę.
- Kliknij na link
https://youtu.be/4yuKun2h2o4
Kolorowanka do druku lub malowania online:
- Kliknij na link
http://www.supercoloring.com/pl/kolorowanki/widok-wiosny
Zajęcia rozwijające komunikowanie się
Wiosenne kodowanie
- Kliknij na link
https://ztorbynauczycielki.pl/wp-content/uploads/2018/05/WIOSENNE-KODOWANIE-1.pdf
https://ztorbynauczycielki.pl/wp-content/uploads/2018/05/WIOSENNE-KODOWANIE-2.pdf
Zajęcia rewalidacyjne
Gry edukacyjne nie są tylko ciekawą formą spędzania czasu, ale i drogą do rozwijania myślenia, pamięci i uwagi. Poniżej linki do gier w wersji online:
Wykreślanki
- Kliknij na link
http://wykreslanki.pl/content/wykre%C5%9Blanka-nr-50-kolory
(Aby wykreślić słowo należy kliknąć najpierw jego pierwszą, a następnie ostatnią literę wyrazu lub odwrotnie - aby dowiedzieć się więcej należy kliknąć w zakładkę "JAK GRAĆ?"
Dodane dnia 21-03-2020 11:29 przez maria_krol
Skocz do Forum:
KORONAWIRUS
PRACA SZKOŁY
PORADNIKI
I GRUPA PRZEDSZKOLE
II GRUPA PRZEDSZKOLE
III GRUPA PRZEDSZKOLE
ZAJĘCIA REWALIDACYJNO–WYCHOWAWCZE
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
I-III KLASA (oddział łączony)
I-III KLASA (oddział łączony / niepełnosprawności sprzężone)
IV - V KLASA (oddział łączony)
IV - V KLASA (oddział łączony / niepełnosprawności sprzężone)
VI KLASA
VI KLASA (niepełnosprawności sprzężone)
VII KLASA
VIII KLASA
1 ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
2A ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
2B ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
3 ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
4 ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
5A ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
5B ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
5C ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
6 ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
7A ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
7B ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
8 ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
IAP KLASA
IAG KLASA
IBG KLASA
II KLASA
IIIA KLASA
IIIB KLASA
LOGOPEDIA
IA KLASA
IB KLASA
IC KLASA
ID KLASA
IIA KLASA
IIB KLASA
IIIA KLASA
Nauczanie indywidualne
PSYCHOLOG
PEDAGOG
BIBLIOTEKA