 |
| Konkurs historyczno-matematyczny |  |
|
|
Uczniowie Publicznego Gimnazjum -L sprawdzali swoje matematyczno-historyczne umiejętności w następujących zadaniach konkursowych: wydarzenia historyczne, obliczanie objętości brył; zabytki historyczne, mierzenie stolika - obliczanie obwodu i pola; liczenie pieniędzy, krzyżówka historyczna; figury geometryczne, łamigłówka historyczna.
Komisja w składzie:
Dyrektor mgr Tadeusz Kalata, Nauczyciel języka polskiego mgr Bożena Plewa,
Przedstawiciel Fundacji mgr Maria Rzadkosz.
Jury oceniało prawidłowość odpowiedzi i czuwało nad sprawnym przebiegiem zmagań konkursowych.
Na zwycięzców konkursu czekały wspaniałe nagrody i dyplomy!
Wszyscy uczestnicy otrzymali „coś słodkiego i smacznego”.
Sponsorem nagród była FUNDACJA DZIAŁAJĄCA NA RZECZ POMOCY WYCHOWANKOM SOSW NR 1 W NOWYM TARGU.
Składamy serdeczne podziękowania za sponsorowanie nagród!
Dziękujemy wszystkim za wspólną zabawę oraz pomoc przy przeprowadzeniu konkursu. Umiejętne połączenie matematyki z historią dało efekt rywalizacji, sprawdzenia swoich wiadomości i umiejętności oraz przeżycia niezapomnianych wrażeń podczas rozwiązywania zadań konkursowych!
Organizatorzy konkursu:
mgr Elżbieta Bogusz, mgr Renata Maciaszek, mgr Anna Trybuła.
WYNIKI KONKURSU MATEMATYCZNO - HISTORYCZNEGO
WYDARZENIA HISTORYCZNE
I miejsce
Ewa Stefaniak, Iwona Grońska – klasa Ia
II miejsce
Tomasz Pańszczyk kl. IIIc, Łukasz Sowiński kl. IIIa
III miejsce
Martyna Ślusarek, Kamil Janusz – klasa IIb
ZABYTKI HISTORYCZNE
I miejsce
Wojciech Tkaczyszyn, Kinga Tokarczyk – klasa IIa
II miejsce
Roland Gabor kl. IIIc, Artur Strzęp kl.IIIa
III miejsce
Andrzej Stachoń, Angelika Kołomańska – klasa Ib
PIENIĄDZE
I miejsce
Konrad Kwapisz, Marek Moś – klasa Ia
II miejsce
Monika Rużyczka kl. IIIa, Marian Gromala kl. IIc
III miejsce
Monika Szczupak, Karolina Jurzec – klasa Ia
FIGURY GEOMETRYCZNE
I miejsce
Justyna Tysończyk kl. IIc, Sebastian Olszewski kl. IIa
II miejsce
Kamil Dudka, Kacper Ligęza – klasa IIIb
III miejsce
Monika Gniecka, Józefa Chorążak – klasa IIIc
|
|
|
|
|
|