 |
| Projekt „Rozwiń skrzydła” w SOSW | |
|
|
W nowym roku szkolnym 2012/2013 w naszej Placówce będzie realizowany kolejny projekt , współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Będzie on realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, w tym działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Ma on charakter systemowy i dotyczy Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I – III szkół podstawowych.
Właśnie została podpisana Umowa pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy a Przedstawicielami Starostwa Nowotarskiego jako organu prowadzącego na realizację w/w projektu. Jego głównym celem u jest zapewnienie wszystkim uczniom klas I-III SP nr 9-L i UZ specjalistycznej pomocy o charakterze indywidualnym w oparciu o nowoczesne metody oddziaływania terapeutycznego.
Cel główny projektu będzie realizowany poprzez następujące działania:
zajęcia dla dzieci z specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu – głównie w oparciu o metodę symultaniczno-sekwencyjną;
zajęcia terapeutyczne z wykorzystaniem metody integracji sensoryczno- motorycznej.
Okres realizacji projektu: 01.08.2012 do 31.07.2013r. Tak więc projekt będzie realizowany przez jeden rok szkolny i jest skierowany do uczniów klas I – III SP 9 –L i UZ. (Przewidywany udział 32 osób)
W niniejszym projekcie jest planowany zakup pomocy dydaktycznych (ze szczególnym uwzględnieniem pomocy do diagnozy i pracy metodą symultaniczno-sekwencyjną) oraz zakup wyposażenia Sali do prowadzenia zajęć metodą integracji sensoryczno-motorycznej.
Kwota dofinansowania– w przypadku Szkoły do 70 uczniów – 30 tys. złotych (wkład własny:0,00)
(Halinka Sz.)
>>> ZOBACZ ZDJĘCIA <<<
|
Dodane przez rafal_plewa dnia 02.04.2012 12:14:54. Czytano: 1380. |
|
|
|
|
|
|