  |  
 
      W uroczystym wręczeniu nagród w Diecezjalnym Konkursie Plastycznym ,,Droga do świętości  Jana Pawła II”(gimnazjum) i ,,Życie Jana Pawła II” (szkoła podstawowa) organizowanym przez Kurię Metropolitalną w Krakowie (Wydział Katechetyczny) 
w dniu 29 maja 2014r. uczestniczyli uczniowie Publicznego Gimnazjum i Sylwia B. ze Szkoły Podstawowej. Trzeba zaznaczyć, że poziom artystyczny prac i ich zgodność z tematem oceniała Komisja w składzie mgr Beata Szybuńka-Olborska, s. mgr Agata Cul, ks. dr Krzysztof Wilk.  
     Nagrody uczniowie otrzymywali z rąk ks. Biskupa Damiana Muskusa oraz przedstawicielki Kuratorium Oświaty w Krakowie Marzeny Bąk (Delegatura w Nowym Targu). 
  
W kategorii Gimnazjum  
I miejsce zajął nasz uczeń – Mirosław Kaleciak (kl. III B),  
 III miejsce Patryk Wil i Weronika Żebrowska (kl. I A),   
natomiast wyróżnienia otrzymali: Patrycja Szczupak (kl. I A), Damian Twaróg ( kl. II B)
 i Natalia Hydzińska (kl. I A). 
  
W kategorii Szkoła Podstawowa  
I miejsce otrzymała Sylwia Bednaryczyk za rysunek Jana Pawła II wśród dzieci z kwiatami. 
  
Prace można oglądać na stronie internetowej  http://www.katecheza.diecezja.krakow.pl/. 
  
     Nasza grupa laureatów z p. Elą i p. Agatą nawiedziły Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Łagiewnikach, Kaplicę z relikwiami św. Siostry Faustyny Kowalskiej, oraz Centrum Jana Pawła II- gdzie miało miejsce uroczyste wręczenie nagród. Następnie udaliśmy się do Kaplicy z płytą nagrobną Jana Pawła II i Jego relikwiami. Na koniec mieliśmy okazję zwiedzić muzeum świętego Jana Pawła II, w którym znajduje się wiele ciekawych pamiątek otrzymanych przez papieża na szlakach pielgrzymkowych. Jako ciekawostkę oglądaliśmy rekonstrukcję pokoju z ul. Franciszkańskiej i wiele pięknych obrazów współczesnych artystów dla których nauczanie i Osoba świętego jest wciąż inspiracją.  
Chociaż trochę zmarzliśmy, ale zadowoleni z pięknymi dyplomami i nagrodami wróciliśmy do domów.
 |  
 | Dodane przez rafal_plewa dnia 02.06.2014 14:13:44. Czytano: 1926. | 
		 |   
  |  
  | 
 
 |  
  |  
 
  |