| | |  | 
 | 
| | |  Tak jak powoli dobiega końca obecny rok szkolny, tak też pomału kończy się realizacja zajęć w obu zadaniach projektu „Rozwiń skrzydła”, który skierowany jest do uczniów klas i zespołów I,II,III Szkoły Podstawowej Nr 9.  Projekt  ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego... | 
 | 
 | |  6 uczniów 2 Zespołu Edukacyjno-terapeutycznego Szkoły Podstawowej Nr 9 w dniu 5 maja 2013r. po raz pierwszy  przyjęło do swego serca Pana Jezusa w Komunii świętej.   Ta doniosła chwila w ich życiu miała miejsce w kościele Najświętszego Serca Pana Jezusa, podczas uroczystości I Komunii świętej, przeżywanej w tej parafii. | 
 | 
 | | | 
  Z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy
 składamy życzenia pracownikom szkoły,
 uczniom i ich rodzicom
 naszej Placówki
 dużo zdrowia, pogody ducha,
 spełnienia marzeń.
 Niech zapanuje wiara,
 nadzieja i miłość Zmartwychwstałego Pana.
 
 "Wesołego Alleluja" życzy Redakcja!
 | 
 
 | 
 | 
 | |  W dniach 18-20 marca w naszej  placówce miały miejsce szkolne rekolekcje wielkopostne. Po ścieżkach rekolekcyjnych prowadził nas ks. Grzegorz Badura – kapłan pracujący w diecezji bielsko-żywieckiej. Myślą przewodnią tegorocznych spotkań wielkopostnych było wędrowanie do nieba. | 
 | 
 | |  W dniach 30 i 31 stycznia 2013 roku w naszej Placówce odbył się coroczny Konkurs Kolęd. Stanowił on świetną okazję dla kultywowania  jednej z głównych polskich tradycji okresu Bożego Narodzenia, a mianowicie wspólnego kolędowania.  Z uwagi na styczniowy termin ferii zimowych, tegoroczny konkurs miał trochę odmienny przebieg niż zazwyczaj... | 
 | 
 | |  Chociaż okres Bożego Narodzenia już daleko za nami, to w ostatnim dniu przed jego zakończeniem, 1 lutego 2013r., teatrzyk szkolny Nr 9-L dla całej społeczności naszej Placówki przedstawił tegoroczne Jasełka.   Był to już 6-ty występ małych artystów... | 
 | 
 | |  Roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Targu dobiegły końca. | 
 | 
 |  | 
 | 
 |