 |
Klasa I, II i III przygotowuje się do Świąt Bożego Narodzenia. Dzieci chętnie wykonują ozdoby choinkowe z pomocą Pani Marty oraz Pani Lidii. Wspólnie śpiewają kolędy i pastorałki, które zaprezentują podczas uroczystej wigilii w szkole. |
|
Święta Bożego Narodzenia są już tuż, tuż, skoro w naszej Placówce 16 grudnia 2009 roku miała miejsce – jak każe nasza szkolna tradycja – uroczysta Msza święta z okazji świąt Bożego Narodzenia. Na wspólnej modlitwie zgromadzili się wszyscy: od przedszkolaków aż po uczniów Liceum. |
|
Po Mszy świętej cała społeczność Szkoły Podstawowej Nr 9-L wraz z zaproszonymi gośćmi: księdzem Januszem, panem Dyrektorem oraz harcerzami zgromadziła się na spotkaniu wigilijnym. |
|
Całą społeczność Szkoły Podstawowej Nr 9 -L zaproszono do kopalni… Dlaczego? Przeczytajcie… |
|
Jak co roku w grudniu uczniowie SP Nr 9 – L otrzymali paczki mikołajkowe. Ta sympatyczna impreza mogła odbyć się dzięki wsparciu ze strony Akcji Katolickiej przy parafii Najświętszego Serca Pana Jezusa, oddział Nowy Targ i młodzieży Zespołu Szkół Rolniczych im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu.
|
|
Dnia 23.11.09 r. na jadalini miało miejsce niezwykłe spotkanie z emerytowanym górnikiem, panem Bolesławem Strąk. |
|
Dnia 24.11.2009r. w Szkole Podstawowej Nr 9-L odbyła się zabawa andrzejkowa.
Sala gimnastyki korekcyjnej zamieniła się na ten czas w niesamowite miejsce: na ścianach można było odczytać słowa wróżb, wokół panowała ciemność, przez którą przedzierało się światło siedmiu świec, gdzieniegdzie pojawiały się nietoperze, koty, duchy, buty… |
|
Zadanie 13 realizowane w ramach projektu POKL współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego „specjalne potrzeby – większe możliwości” to Warsztaty Plastyczne. |
|
Podczas warsztatów plastycznych prowadzonych w ramach projektu „Specjalne potrzeby – większe możliwości” uczniowie SP9-L pod kierunkiem pani Anny Dziubas wykonali prace na XIV Powiatowy Konkurs plastyczny pod hasłem „NIEPODLEGŁOŚĆ”. Konkurs organizowany był przez PMDK w Nowym Targu i Urząd Miasta w Nowym Targu. |
|
|
|
|
|