 |
W jaki sposób rozmawiać z ludźmi, aby chcieli opowiedzieć nam swoją historię? Jak wygląda praca prawdziwego dziennikarza? W jaki sposób powstaje profesjonalna gazeta? W tajniki zawodu naszych szkolnych dziennikarzy dwumiesięcznika „Echo Szkoły” wprowadzał pan Józef Figura, który 25 listopada był naszym przewodnikiem po nowotarskiej redakcji „Tygodnika Podhalańskiego”. |
|
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej to zadanie 5 projektu POKL współfinansowanego z Europejskiego Funduszu społecznego „Specjalne potrzeby- większe możliwości”. Założeniem projektu jest objęcie w latach 2009-2011 ćwiczeniami korekcyjnymi 30 uczniów Szkoły Podstawowej Nr 9- L. |
|
16 listopada w naszej Placówce gościł porucznik Jerzy Widejko, pseud. Jureczek, który przedstawił niezwykłą opowieść o swoim życiu i partyzanckiej przeszłości z czasów II wojny światowej. |
|
Na terenie Orawskiego Parku Etnograficznego mogliśmy obejrzeć całokształt kultury tego regionu. |
|
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 przy ul. Jana Pawła II pozyskał pół miliona złotych dofinansowania z Unii Europejskiej na realizację projektu "Specjalne potrzeby - wielkie możliwości". |
|
16 października 2009 r. uczniowie SP9-L i SP9-UZ obejrzeli prezentację multimedialną przygotowaną w formie komiksu – „I Ty możesz zostać bohaterem”, zaprezentowaną przez Firmę Vision Polska z Ropicy Górnej koło Gorlic. |
|
Już po raz kolejny społeczność szkolna Sp9-L włączyła się w ogólnopolską edycję „Sprzątanie Świata”, która w tym roku przebiegała pod hasłem „Pomagamy ziemi – codziennie”.
|
|
Zadanie 16 realizowane w ramach projektu "Specjalne potrzeby - większe możliwości" POKL nosi nazwę "Nauka pływania dla uczniów SP Nr9-L". Nauczanie pływania służy nie tylko celom sportowym, ale także użytkowym, rekreacyjnym, zdrowotnym, higienicznymi i leczniczym. |
|
W dniach 28.09.2009r.- 01.10. 2009r. uczniowie Szkoły Podstawowej Nr 9 -L uczestniczyli w czterodniowej wycieczce do Warszawy. Program był napięty, ale dzieci dzielnie maszerowały ulicami stolicy, podziwiając coraz to nowe miejsca, poznając historię miasta, wsłuchując się w słowa legend warszawskich. |
|
|
|
|
|