 |
10 listopada 2009r. odbyła się w SOSW uroczysta akademia z okazji Święta Niepodległości. Uczniowie liceum i szkoły zawodowej przypomnieli krótko historię czasów niewoli i odzyskania niepodległości przez Polskę. |
|
Powszechnie wiadomo, że egzamin zawodowy to ogromna próba sił i weryfikacja wiedzy zdobytej w szkole. |
|
Wczoraj uczniowie najstarszych klas Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 5 działającej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym rozpoczęli warsztaty na temat aktywnego poszukiwania pracy. To część szerszego projektu, którego celem jest ułatwienie niepełnosprawnej młodzieży wejścia w dorosłość. |
|
Za oknem już zimowa aura, pełno białego puchu i zwisające sople lodu,
a my wspominamy... |
|
Młodzież szkoły zawodowej z działu gastronomicznego już kolejny raz sprostała nie lada wyzwaniu. Tym razem było to przygotowanie "szwedzkiego stołu" dla gości zaproszonych przez LO im. S.Goszczyńskiego z okazji otwarcia sali gimnastycznej. |
|
Korzystając z ostatnich promyków słońca uczniowie klasy I b i II b Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 5, wraz z wychowawcami p. Elżbietą Gil i p. Moniką Drożdż, zorganizowali wycieczkę turystyczno-krajoznawczą w okolice "skałek" w Nowej Białej. |
|
Na szczęście nie w znaczeniu "kombinują" ale kręcą przysłowiowym "kółkiem". Kto? 10 najlepszych uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 5, którzy zakwalifikowali się do udziału w kursie przygotowującym do egzaminu na prawo jazdy kategorii B, współfinansowanym przez Unię Europejską. |
|
Na zakończenie roku szkolnego 2008/2009 Zarząd Powiatu Nowotarskiego postanowił docenić pracę i osiągnięcia najlepszych uczniów Powiatu Nowotarskiego. W dniu 17 czerwca 2009r. Starosta Powiatu Nowotarskiego wręczył nagrody uczniom, których dokonania w roku szkolnym 2008/2009 powinny zostać szczególnie docenione z uwagi na szczególne wyniki w dziedzinie nauki, sportu lub kultury". |
|
W dniach 16-30 maja 2009r. uczniowie szkoły zawodowej, pod opieką Pań: Stefanii Firek i Magdaleny Zastawnik, odpoczywali na turnusie rehabilitacyjnym w Jarosławcu. |
|
|
|
|
|